Ahoj!
Zdaleka nejsme jediny pripad, ale- pritel vizum ma, ja ne. Co byste doporucili? jet/nejet? O nelegalni praci nestojim...
Diky moc za komenty!
Ahoj, prave jsem na NZ s pritelkyni. Ja pracuji jako ridic v packhousu a ridic vzv. Pritelkyne jako prodavacka v shopu. Za par mesicu konci sezona a majitel se nas zeptal,zda prijedeme v listopadu zpet. Ma nekdo podobnou zkusenost jaka viza muzeme dostat? Pracovni smlouvu nam posle e-mailem do cr. Predem dekuji za kazdou radu.
Měl jsem opustilt nz 20. tého. Opustil jsem ho 21. šest hodin rano, protože letenka,k kterou jsem měl zpátky byla se 14 hodinama transitu v Melbourne. Nikdo mi neřek a ani mne nenapadlo, že musim mít na obyčejné čekání na letišti na další spoj tranzitní vízum. Tudíž jsem odletěl letadlem o pár hodin později, abych zkrátil to čekání v Melbern, jenže to už bylo jednadvacátýho ráno ane dvacátýho. Tak mi k tomu na imigračnim řekli, že mě to sice automaticky zařadí do skupinky unlawfull, ale že pro návrat je rozhodující vysvětlení toho proč tomu tak bylo. že takové případy nejsou jejich prioritou a neměl bych mít problém. Jesli z toho nemůže být problém při žádosti do jiné země neuměl říci, ale řekl že možná. Tou prioritou myslel to, že oni honí spíš lidi co tam zůstávaji nelegálně roky.
taky se mi stejská...:(( hned bych jela...klidně zase na kiwi, to mě bavilo:)
pokud by chtěl někdo pokecat o cestování, o NZ a jiných zemích...
bara.entova@seznam.cz FCB: Barborka Entová
Byt tebou tak urcite investuju par korun na zavolani na imigracni. Tam ti nejlip poradi co a jak. Rekl bych, ze pri posuzovani o zadost na vizum se jim to muze nekde v systemu objevit. Obcas v TV sleduju porad Border security, kterej je sice australskej, ale myslim ze to bude velmi podobne. Maji toho v systemech docela dost na lidi co uz tu byli.