Ahojky , potřebovala bych několik rad co pobytu na NZ týče . Věřím , že se někdo takový najde :) Prosím o meilík , rozepsala bych se více . Nechci tady zabírat místo :) Děkuji Nik.
Je mozne jej teoreticky prodluzovat donekonecna, jde jen o to je presvedcit o tvych duvodech, mit dostatek penez + letenku nebo alespon prostredky na jeji porizeni. Dalsi moznost je take Full sponsorship nebo half sponsorship, kde ti treba clen rodiny co tu zije poskyutuje pristresi a jidlo (cimzpadem nemusis mit tolik penez) Jinak muzes jednorazove zadat na pulroku tusim a pak treba znova pozadat.
Dobrý den, chci se zeptat, jaké jsou možnosti prodloužení turistického víza? Je možné jej prodlužovat vícekrát, nebo jen jednou o měsíc?
Ahoj, mám-li WHS a turistickou pojistku předpokládám, že mohu legálně pracovat. A pracovní úraz mi kryje ACC. Nemusím mít pracovní pojistku - dražší ( jak jsem se dočetla na jednom webu), aby byla práce legální?
děkuju
Děkuji za odpovědi. Je mi 22 let studuji na VŠ za sebou má obchodku, ale v branži zůstat ani nechci. Zkrátka můj život zde je nic moc. Mám se sice relativně dobře, ale stereotypně. Jako práci si dokážu představit téměř cokoliv. Manuálně jsem zručný, tudíž práce na farmě není problém. Jen jsou problémy s vízem no....jedině turista WHV už je bohužel pozdě...pokud bych měl jistotu, že na turistu se na NZ dostanu a velkou šanci, že mi někdo skrz práci zařídí to vízum byl bych moc rád.
To samozrejme zalezi na tom, jakou praci chces delat - praci jako housekeeping a vubec v cateringu bych skoro i vyloucil, pokud tu nemas zname. Na druhou stranu pokud mas anglictinu dobrou, nejake zkusenosti v oboru, ktery je na NZ nedostatkovy, tak uz to neni takovej velkej problem. Tim nechci rozhodne rict, ze je to lehky. Odvaznym stesti preje.